Fortsätt till huvudinnehåll

Roligt(!) med Norton

Jag har aldrig varit ett fan av Norton Antivirus, även om jag har hört att den tidigare löjligt stora användningen av minne och andra systemresurser numera är ett minne blott. Synd bara att jag inte kör Windows längre... ;o)

Men vi kan i alla fall alla skratta åt riktigt välgjorda och roliga filmer från Norton:



och




//Zac, påminner också om min bloggläsarundersökning

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer