Fortsätt till huvudinnehåll

Estetiskt handikappad

Vilket uttryck - "estetiskt handikappad".
Jag kan faktiskt inte sluta skratta åt uttrycket. Men jag är också samtidigt imponerad av idén att göra en datingservice online för fula människor, eller "estetiskt handikappade" som de själva säger.

Skönheten kommer inifrån

Personligen tror jag bara att fula människor påstår slika ting utan eftertanke, som en tröst. Skönhet är för mig bara ett ytligt begrepp, det handlar bara om yta. Däremot om man vidgar begreppet så fungerar det dock alldeles utmärkt.

Psycho...

Jag vet med mig att en av de vackraste personer jag någonsin känt hade personlighet som en psykopatisk skata med obefintlig plats i huvudet för empati och övrig tankeverksamhet. Oerhört vacker på avstånd, men fullständigt avskyvärd på nära håll.
Dum kan man uppenbarligen vara utan att vara ful...


//Zac
PS. Ja hon var blondin... och detta är i huvudsak taget från ett tidigare inlägg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer