Fortsätt till huvudinnehåll

Aggressiva feminister


Varje gång jag med argument försöker ifrågasätta den feministiska ideologin möts jag av en störtflod av härskarteknik och vrede från feminister. Detta samtidigt som mängder med ”vanliga” människor hör av sig till mig och uttrycker sin uppskattning. Varför har feminister så svårt att debattera med argument? Och varför är de så hatiska?
(Källa.)

Ja, varför?


//Zac

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer