Fortsätt till huvudinnehåll

Livet slutar ironiskt ibland...

I en mc-kortege för att protestera mot hjälmtvång så kör en deltagare omkull och dör - enbart för att han saknat hjälm...

Only in the USA?



//Zac, från denna artikel.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer