Livet slutar ironiskt ibland... juli 04, 2011 I en mc-kortege för att protestera mot hjälmtvång så kör en deltagare omkull och dör - enbart för att han saknat hjälm... Only in the USA? //Zac, från denna artikel. Läs även andra bloggares åsikter om ironi, Darwin Awards, hjälmtvång, humor, mc-olycka Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter Humor Snabbis Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar
Spam, rasistiska och liknande kommentarer tas omedelbart bort. Ovidkommande, reklaminriktade och förvirrade kommentarer kan också tas bort utan misskund.
Inlägg äldre än en månad modereras, så ha tålamod för publiceringen.
Kontakta mig om du tycker dig ha blivit felbehandlad eller om du vill anmäla någon opassande kommentar.
Och du, snälla, håll dig till ämnet.
Alla kommentatorer står för sina egna åsikter.