Fortsätt till huvudinnehåll

Dålig mask!

Schlagerstjärnan stoppade på sig en parfymflaska på Ica.

Och gick ut ur affären.

Nu döms hon till 6 000 kronor i böter – men säger att hon är oskyldig.

(Källa.)

Vem kan det vara? Parfym? Hade det varit falukorv så hade jag haft en misstänkt klar, men parfym..?

Dålig stil av Aftonbladet!

Jag tycker att en enkel pixling av ansiktet inte passar såhär i schagertider. Givetvis skulle man haft en passande mask över ansiktet, typ den där ->


//Zac

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer